Adriakod podrška na daljinu
Korisnici kojima je potrebna pomoć mogu nam se javiti telefonom, e-mailom ili osobno. Ako je potrebno, možemo se izdaleka spojiti na Vaše računalo, pomoći u korištenju ili eventualno riješiti neki problem. Za tu svrhu potrebno je da korisnik preuzme slijedeći program:
Sada imate file koji omogućuje daljinsku podršku za ADRIAKOD SOFTWARE. Daljinska podrška je moguća isključivo kad je pokrenut program TeamViewerQS.exe, a pokretanje programa radite isključivo u dogovoru s adriakod podrškom! Važno je napomenuti:
- Za download kliknite na
- kad Vam pretraživač ponudi opcije, ovisno o pretraživaču, odaberite:
- ‘Save this program to disk’
- ili ‘Save target as…’
- ili ‘Spremi vezu kao…’
- odaberite lokaciju (najjednostavnije ‘Desktop’)
- ovisno o Vašem sustavu, moguće je da pretraživač izbaci još neko upozorenje. Ako je tako, potvrdite da ipak želite snimiti i zadržati taj file (što se sigurnosti tiče, u program se možete pouzdati).
- Kad je program TeamViewerQS.exe pokrenut, uvijek ga možete zaustaviti klikom na TeamViewer ikonu (na ekranu dolje desno) i zatim odaberite: ‘X’. Time se automatski isključuje i daljinska podrška!
- Program se ne instalira, radi samo kad ga pokrenete i nestaje kad ga zatvorite.
- Alternativni link za preuzimanje je ovdje
- Alternativni link za online prezentaciju po prethodnom dogovoru je ovdje