Kako koristiti program - snimke ekrana sa pojašnjenjima
Namjena ovog poglavlja je opisati korištenje programa opcija po
opcija na jednostavan način i uskoro bi se ovdje trebali naći
tutorijali za sve opcije programa. Za pregled tutorijala potrebna je
aktivna veza na internet (jer se isti odvijaju online), a Vaš internet
preglednik (Internet Explorer, Firefox, Google Chrome, Opera, Safari)
mora imati omogućeno slobodno otvaranje pop-up prozora za domenu www.adriakod.hr
Ove upute možete pogledati i kao
komentirane youtube video tutorijale
>>>
Troškovnik
- Izrada troškovnika
- Suradnja s drugim formatima dokumenata
- Prikupljanje ponuda u XLSX formatu
- Prikupljanje ponuda u PDF formatu
- Prikupljanje ponuda preko web aplikacije u HTML formatu
- Kalkulacija cijene
- Računi i situacije
- Građevinska knjiga - dokaznica
- Građevinski dnevnik
- Terminski plan
- Naprednija obrada troškovnika
- Troškovnici za procjene u osiguranju (po metodologiji vodećih osiguravajućih kuča)
Baza podataka
- Obrada baze podataka
- Obrada pojedinih zapisa baze podataka
- Obrada analiza cijena
Praćenje objekata
- Iako se svi potrebni podaci mogu dodavati ili mijenjati u hodu, preporuruča se dobra priprema za praćenje objekata:
- Firma (ažurirajte podatke o Vašoj firmi)
- Partneri (ažurirajte podatke o Vašim poslovnim partnerima)
- Objekti (ažurirajte podatke o Vašim objektima)
- Radnici (ažurirajte podatke o Vašim radnicima)
- Radna lista - šihterica (dnevno, tjedno, mjesečno ili kad želite unosite stvarni utrošak radnih sati)
- Interni račun (dnevno, tjedno, mjesečno ili kad želite unosite stvarni utrošak materijala)
- Računi i situacije automatikom osiguravaju podatke o realizaciji, normiranim količinama i sl.
- Rezultat po objektima (na temelju prethodnih unosa, svakodnevno možete ostvariti uvid u stanje svih objekata ili svakog zasebno)
- Vremensko praćenje izvršenja kroz GANTOGRAM (NOVO!)
Materijalno knjigovodstvo
- Početno
stanje: Iako je na jednom unosu početnog stanja moguća bilo kakva
kombinacija resursa (materijala, alata, usluga i sl.) i moguće
istovremeno zaduženje objekta, subjekta i radnika, radi lakšeg
razumijevanja tutorijali su podijeljeni:
- Ulazni
račun - Primka: Iako je na jednom ulaznom računu moguća bilo kakav
sadržaj (kombinacija materijala, alata, usluga i sl.) i moguće
istovremeno zaduženje objekta, subjekta i radnika, radi lakšeg
razumijevanja tutorijali su podijeljeni:
- Utrošak: Ako ste materijal ili drugi resurs primili na zalihe (unosom kroz Ulazni račun - Primka ili Početno stanje...) ovim dokumentima ih možete skinuti sa zaliha:
- Utrošnica
(ako ste nekim zalihama zadužili neki objekt, subjekt ili radnika,
utrošnicom ćete ih razdužiti, odnosno provesti materijal, sitni
inventar i sl. kao utrošen)
- Otpisnica (za otpis nekog materijala sa zaliha - u slučaju krađe, uništenja i sl. - prijenos na troškove bez terećenja objekta)
- Prijenos: Ako ste materijal ili drugi resurs primili na zalihe (unosom kroz Ulazni račun - Primka ili Početno stanje...) ovim dokumentima ih možete premještati sa zaliha na zalihe (npr. s objekta na objekt):
- Međuskladišnica
(ako ste nekim zalihama zadužili neki objekt, subjekt ili radnika,
utrošnicom ćete ih razdužiti, odnosno provesti materijal, sitni
inventar i sl. kao utrošen)
- Zadužnica
(ako ste nekim zalihama zadužili neki objekt, subjekt ili radnika,
utrošnicom ćete ih razdužiti, odnosno provesti materijal, sitni
inventar i sl. kao utrošen)
- Revers
(ako ste nekim zalihama zadužili neki objekt, subjekt ili radnika,
utrošnicom ćete ih razdužiti, odnosno provesti materijal, sitni
inventar i sl. kao utrošen)
- Prijenos i utrošak: Ako ste materijal ili drugi resurs primili na zalihe (unosom kroz Ulazni račun - Primka ili Početno stanje...) ovim dokumentima ih možete obračunati kao troškove na nekom objektu, bez prethodnog premještanja:
- Međuutrošnica (ako
ste nekim zalihama zadužili centralno skladište bez direktnog rasporeda
po objektima, međuutrošnicom ćete ih razdužiti, odnosno provesti
materijal, sitni inventar i sl. kao utrošen na konkretnom objektu)
- Izvodi: Generiraju se kao posljedica, nakon unosa prethodnih događaja, služe za uvid u tijek materijala i drugih resursa)
- Materijalni dnevnik (ako želite uvid u tijek svih materijala i drugih resursa, kronološki, od nabave do utroška ili trenutno stanje zaliha)
- Kartica resursa (ako želite uvid u tijek nekog konkretnog materijala, od nabave do utroška ili trenutno stanje zaliha tog materijala)
- Stanje zaliha (uvid u trenutno stanje zaliha, svih, ili filtrirano po nekom kriteriju)
- Stanje troškova (uvid u trenutno stanje troškova, svih, ili filtrirano po nekom kriteriju)
- Arhiviranje dokumenata:
Obrada postojećih knjiženja
NAPOMENA: U razvoju su tutorijali i za druge opcije, pa ostavljamo mogućnost da neki linkovi unutar tutorijala još
nisu povezani.
www.adriakod.hr